X
  • ارایه خدمات سازمانی رابه تک تک ذی نفعان خود ، همراه با سرعت ، دقت ، نظم و انضباط کاری حداکثری ، باجدیت و پشتکار فراوان نوید می دهیم.
  • قانون را همواره مورد استناد خود قرارداده و ضمن حفظ شأنیت افراد به عنوان یک تکلیف شرعی و اخلاقی ، در برخورد قاطع با تخلف ازسوی هرفرد یاگروهی ، لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.
  • بر پایه تعلیمات الهی ، تکریم ارباب رجوع را نه تنها لازم ، بلکه واجب برشمرده و احترام اصیل و رفتار متواضعانه و صبورانه باارباب رجوع را اساس خدمت گذاری وکرامت انسانی میدانیم
  • منافع ملی ، شهری و سازمانی را همواره برمنافع شخصی مقدم و خود را امانت دار بیت المال دانسته و هرگونه استفاده شخصی ازآن را غیر شرعی و غیر اخلاقی می پنداریم و مسؤلیت هرگونه اقدام نادرست را در این زمینه می پذیریم
  • عدالت را محور تمامی مناسبات اداری خود قرارداده و براین مبنا، ارتباطاتمان را باتمامی ارباب رجوعان ، شهروندان و کارکنان خود در حد معقول و منطقی کنترل نموده و در توزیع عادلانه امکانات شهری اهتمام ویژه می ورزیم.
  • صداقت را به عنوان اصلی استثناء ناپذیر ، سرلوحه تمامی ارتباطات خود دانسته و ارایه خدمات صادقانه ، پاسخگویی شفاف و صریح به تمامی ذی نفعان سازمان را وظیفه خود می دانیم
  • اعتماد آفرینی در شهرداری قم، سازمان و جامعه را به عنوان مهمترین عنصر سرمایه اجتماعی ، مسؤلیت خویش پنداشته و شفاف سازی فرایندهای سازمانی ، بهبود مستمر سلامت اداری ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر ، صحیح و دقیق اقدامات خویش را به آحاد جامعه ، تکلیف اخلاقی خویش می دانیم
  • بهبود مستمر خدمات به لحاظ کمی و کیفی را وظیفه ی حرفه ای و اخلاقی پنداشته و ارتقاء دانش سازمانی ، همراه باتحول گرایی و نوآوری را از مسیر تلفیق دانش و عمل ، مجدانه پیگیری می نماییم.
  • کارکنان سازمان را به عنوان ریشه های درخت تناور خدمت رسانی دانسته و توانمند سازی مداوم ایشان و ایجاد شرایط مناسب جهت تأمین و ارتقاء موقعیت شغلی و علمی آنها را تعهد خود می دانیم
  • وفاداری و پایبندی به تعهدات در قبال شهروندان ،کارکنان و سایر ذی نفعان خویش را تضمین نموده و در این راستا هرگونه انتقاد و پیشنهادی را به عنوان هدیه آنان ، درکمال گشاده رویی پذیرا هستیم