X

اخبار

پنجشنبه 30 فروردین 1403
تعداد بازدید: 18

برگزاری اولین جلسه شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر سازمان سیما، منظر و فضای سبز در سال جدید

نخستین جلسه شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ برگزار و ابلاغ دبیر و اعضای جدید اعطا شد.
برگزاری اولین جلسه شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر سازمان سیما، منظر و فضای سبز در سال جدید

 

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم پیام جوادیان در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به موضوع امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ادارات گفت: بر اساس دستورالعمل صادره از سوی معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در سازمان تشکیل شده و با مدد الهی و تلاش اعضا و همکاران نتایج مناسبی نیز به‌دست‌آمده است.
 وی با اشاره به مصادیق امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ادارات گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت، رعایت شئون و شعائر اسلامی در گفتار، کردار، پوشش و برخورد با ارباب‌رجوع، افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات و منابع، داشتن تعهد و مسئولیت‌پذیری، عدم کم‌کاری و سهل‌انگاری در انجام کارها، عدم ارائه گزارش‌های غیرواقعی، غیبت، دروغگویی و شایعه‌پراکنی، عدم اعمال نفوذ برای نیل به منافع شخصی و گروهی از جمله مصادیق امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هستند که برنامه‌ریزی جهت تحقق این مؤلفه‌ها می‌بایست در دستور کار اعضای شورای قرار گیرد.
 جوادیان وضعیت سازمان در تحقق این مصادیق را مناسب ارزیابی کرد و افزود: طبق میثاق نامه‌ای که از سال‌ها قبل در سازمان تهیه و نصب شده است وضعیت رعایت این مصادیق در سازمان مناسب بوده اما این نباید مانع از کم‌کاری و یا عدم توجه به موضوع مهم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باشد.
 در پایان جلسه ابلاغ اعضا در دوره جدید اعطا و آقای میثم شهابی به‌عنوان دبیر و آقایان مجید ابوالحسنی، ابوالفضل مهدی نیا، رسول شمس، محمدجواد مختاری، محمدباقر قربانی، حسین محمدی، علی اسفندیاری نیز به‌عنوان اعضای شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر سازمان منصوب شدند.

 

تصاویر
  • برگزاری اولین جلسه شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر سازمان سیما، منظر و فضای سبز در سال جدید
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه