X

اخبار

(آرشیو ماه شهریور 1402)
اعلام نتایج فراخوان «قم نگار»
هیئت انتخاب پس از داوری آثار ضمن تقدیر و تشکر از هنرمندان گرامی فهرست برگزیدگان فراخوان تأمین دیواره نگاره و نقش‌برجسته قم نگار را اعلام کرد.
دوشنبه، 27 شهریور 1402 - 16:34
ثبت رکورد جدید اسکان در کمپ‌ها و استراحتگاه های شهری شهرداری قم در ایام پایانی ماه صفر
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: بیش از 150 هزار نفر در کمپ‌های اقامتی بوستان‌ها در ایام پایان ماه صفر اسکان داشتند که رکورد جدیدی در این ایام محسوب می شود.
یکشنبه، 26 شهریور 1402 - 14:29
بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی توسعه کاشت درختان میوه در سطح شهر
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: با حضور دکتر وظیفه‌شناس از کارشناسان برجسته علوم باغبانی در کشور فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی توسعه کاشت درختان میوه در سطح شهر مورد بررسی قرار گرفت.
دوشنبه، 20 شهریور 1402 - 10:38
تدابیر ویژه سازمان سیما و منظر شهری برای استقبال از مهر
معاون فنی و اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای استقبال از سال تحصیلی جدید گفت: گل‌کاری ویژه فضای سبز، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری و بهسازی و کاشت فضای سبز مدارس بخشی از این اقدامات است.
یکشنبه، 19 شهریور 1402 - 10:33
خدمات‌رسانی مجموعه پرسنل فضای سبز شهری به زائرین و همشهریان در اربعین حسینی
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از خدمات‌رسانی مجموعه پرسنل فضای سبز شهری به زائرین و همشهریان در اربعین حسینی و برنامه ریزی برای خدمت رسانی در تعطیلات پایان ماه صفر خبر داد.
شنبه، 18 شهریور 1402 - 10:29
آگهی مزایده عمومی رستوران ماهی کباب
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم در نظر دارد با رعایت تشریفات قانونی نسبت به واگذاری اجاره عرصه جهت احداث سازه طبخ ماهی کباب به مساحت حدود 40 مترمربع و سازه های موجود بابت حوضچه‌های نگهداری ماهی زنده در عرصه ای به مساحت حدود 400 مترمربع و عرصه و اعیان موجود بابت ارائه و سرو غذا به مساحت حدود 70 مترمربع واقع در قم، نرسیده به عوارضی قم – تهران، ابتدای خیابان شهدای هسته‌ای (استخر)، داخل بوستان فدک (منطقه سه) و به مدت 3 سال، به افراد حقیقی و یا حقوقی واجد شرایط اقدام نماید.
دوشنبه، 13 شهریور 1402 - 11:28
آگهی مزایده عمومی یک باب غرفه تنقلات و غرفه سوغات و صنایع دستی واقع در بوستان فدک (منطقه 3)
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در نظر دارد با رعایت تشریفات قانونی نسبت به واگذاری اجاره یک باب غرفه تنقلات و غرفه سوغات و صنایع دستی واقع در: قم، نرسیده به عوارضی قم – تهران، ابتدای خیابان شهدای هسته‌ای (استخر)، داخل بوستان فدک (منطقه سه) به متراژ حدود 177 مترمربع و به مدت 2 سال شمسی، به افراد حقیقی و یا حقوقی واجد شرایط اقدام نماید.
دوشنبه، 13 شهریور 1402 - 09:42
بومی‌سازی انتقال و جابجایی نخل های بارده در سطح شهر
معاون فنی و اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از بومی‌سازی انتقال و جابجایی نخل های بارده در سطح شهر خبر داد.
یکشنبه، 12 شهریور 1402 - 12:51
رتبه نخست سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها در ارزیابی عملکرد سازمان‌های خدمات شهری
مسئول امور برنامه‌ریزی و تحول سازمانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از کسب رتبه نخست سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها در ارزیابی عملکرد سازمان‌های خدمات شهری خبر داد.
شنبه، 11 شهریور 1402 - 12:59
بیستمین شماره نشریه «ناروَن» منتشر شد.
شماره بیستم نشریه خبری و آموزشی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با عنوان نارون منتشر شد.
شنبه، 04 شهریور 1402 - 11:20
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه