X

اخبار

چهارشنبه 16 خرداد 1403
تعداد بازدید: 98

 رؤسای جدید دو اداره منصوب شدند

 پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، رؤسای جدید دو اداره «مبلمان شهری، نورپردازی و هنرهای تجسمی» و «طراحی فضای سبز و منظر شهری» را منصوب کرد.
 رؤسای جدید دو اداره منصوب شدند

 

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در احکام جداگانه‌ای رؤسای دو اداره «مبلمان شهری، نورپردازی و هنرهای تجسمی» و «طراحی فضای سبز و منظر شهری» منصوب کرد.

 بر اساس این احکام محمد جبلی به‌عنوان رئیس اداره «مبلمان شهری، نورپردازی و هنرهای تجسمی» و همچنین مرتضی زارعی به‌عنوان رئیس اداره «طراحی فضای سبز و منظر شهری» منصوب شدند.

 در بخشی از متن این احکام آمده است: امید است با استعانت از ذات اقدس باری‌تعالی و در ظل توجهات حضرت بقیه­ ا.. الاعظم (ع) و در راستای اجرای منویات مقام معظم ولایت حضرت آیت ا.. العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) با تمام توان در بهره‌گیری از استعدادهای بالقوه و نیروهای متعهد و متخصص و با بسط و گسترش فضائی مملو از خودباوری، تکیه بر خرد جمعی و هماهنگی و تعاملات لازم با سایر حوزه‌ها اهتمام ورزیده و با پایبندی به تعهد و تعالی سازمانی، موجبات پیشرفت در راستای دستیابی به اهداف عالیه را فراهم آورده و خدمت صادقانه و خالصانه به زائرین و مجاوران کریمه اهل‌بیت (سلام اله علی‌ها) را نصب العین خود قرار دهید.

 خاطرنشان می‌کند تا قبل از به ترتیب حسین زهتابچی و آرش نوروزبیگی عهده‌دار این مسئولیت بوده‌اند.

تصاویر
  •  رؤسای جدید دو اداره منصوب شدند
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه